January 21, 2013

Sampin songket eksklusif design Terengganu yang murah & WOW!

Assalamualaikum & hi semua. Entry hari ini special untuk penggemar songket seluruh Malaysia, especially bakal-bakal raja dan ratu sehari di luar sana. :)

Kami pasti, setiap bakal pengantin pastinya mahu mencari kelainan untuk majlis pernikahan mereka, tambahan pula trend sampin eksklusif seperti ini telah dipopularkan oleh artis-artis seperti di majlis pernikahan Yusry dengan Lisa, Redza dan Irma serta  Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya.

Bagi anda yang inginkan penampilan seperti mereka tetapi mencari sampin songket yang murah & affordable, saya pasti entri ini memang untuk anda. :)

Mempersembahkan koleksi Sampin Songket Eksklusif Design Terengganu dari AQ Songket by AQ Fashionist.

Warna pastel seakan sampin Yusry di majlis pernikahan beliau.

Sampin songket yg dipakai Zaquan Adha di runway juga ada dijual!

Gambar kualiti jarak dekat.

Packaging istimewa untuk customer.

Gambar sampin yg ready untuk di poskan kepada customer.
Sebahagian dari lebih 300 sampin songket yg ada. Cantik kan?

Suka apa yang anda lihat? :)
AQ Songket by AQ Fashionist mempunyai lebih 300 koleksi sampin songket eksklusif yang bertambah dari semasa ke semasa! Selain sampin eksklusif, AQ Fashionist juga menawarkan sampin songket kualiti & harga sederhana untuk anda.

Anda pasti terfikir- Mahal ke? Berita gembira untuk anda, kita-kita yang bukan artis pun mampu membeli kerana harga bermula serendah RM60 hingga maksima RM900 (negotiable) sahaja! Berbanding harga pasaran di luar sana yang rata-ratanya menjual dengan harga RM1200-RM3000, harga yang ditawarkan AQ Fashionist terbukti sangat murah & masih boleh dirunding. Wow!
 
Untuk masa yang terhad, AQ Fashionist menawarkan BUY 1 FREE 1 untuk semua sampin kualiti sederhana & eksklusif! Postage ke seluruh Malaysia juga PERCUMA! Wow lagi!

BUY 1 FREE 1 + FREE Postage Promotion!

Jadi apa tunggu lagi? Jemputlah cuci mata di Galeri Songket Online Terbesar di Malaysia; AQ Fashionist. Lawati Facebook page AQ Fashionist : www.facebook.com/aqfashionist atau boleh hubungi terus untuk rundingan harga di talian 0102270138.
Don't worry ya, owner nya sangat sporting & murah hati dalam memberi diskaun. ;)

Bukan bakal pengantin? Jangan risau, sampin eksklusif juga boleh dipakai untuk majlis perkahwinan, majlis korporat & perayaan. Juga sesuai sebagai hadiah buat yang istimewa. ;)

AQ Fashionist juga bermurah hati memberi ganjaran RM20 kepada anda untuk setiap sampin yang berjaya anda rekomenkan kepada rakan-rakan. Lekas! Spread the news! (^^)v

(Mrs.F, Jan 22, 12.22am)

9 comments:

  1. salam...
    mcm mne nk taw price tok sampin2 kt atas 2...sume comey2....

    ReplyDelete
  2. Salam..Maaf lmbt reply.. Utk tgk lebih byk koleksi sampin, boleh tgk di facebook page AQ Fashionist : www.facebook.com/aqfashionist
    Utk harga, blh pm dkt inbox page atau sms kod sampin ke 0102270138.:)

    ReplyDelete
  3. salam, saya cari sampin kaler oren..ade x?kalau ada boleh x email pada saya dengan harga skali? email xcbk_9130x@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. tunjukkan sampin bajet 200-300 (background putih + design berbunga)
    tq

    ReplyDelete
  5. Bapak ngko yg murah.. ade emas ke smpai ribu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampin harga ribu riban mmg guna Benang emas atau perak.. Nak buat tu amik masa 3 bulan mcm tu.. Hihi padan la harga ya..

      Delete
  6. Asalam ni songket tenunan tangan dari terengganu ke dari paskistan/india?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau rege below 1k ni sah la india/pakistan. Kalau yg original terengganu, ribu riban la.

      Delete
  7. RM300 tu kira harga ramai orang termampu laa utk memilih kegunaan pakaian sampin sekeluarga pada hari2 menghadiri jemputan kahwin dan hariraya aidilfitri. Satu lagi ... minta kerajaan trade mark design songket2 Msia yg bawa masuk dgn design meniru keMsia dikira sebagai cuba copy design 🤝👍

    ReplyDelete